31.1.2012

Matkailun sähköinen liiketoiminta -koulutus alkoi

ja ensimmäisenä tehtävänä blogissa on upottaa tänne YouTube-video.
Upotuksen voi tehdä kahdella tavalla: joko klikkaamalla Lisää video -kuvaketta tai hakemalla videon upotuskoodin, jonka vie HTML-puolelle editorissa. Upotus on hyvä osata, koska se pätee kaikkiin upotettaviin elementteihin, kun Lisää videon kautta voi tuoda vain YouTubea.
Valitsin tämän Inspired by Iceland -videon, koska se on hyvä esimerkki osallistamisesta. Tuhkapilven aikaan pystytettiin kampanja, jossa julistettiin, että Islannissa pystyy edelleen matkailemaan. Emiliana Torrini antoi luvan musiikkinsa käyttöön ja ympäri Islantia ihmiset tanssivat musiikin tahtiin. Minuun tämä ainakin tehoaa, Islanti on ollut pitkään must-go-one-day-listallani.



1 kommentti:

  1. Hei Outi
    hyvä videovalinta! Näin tuon videon yhdessä seminaarissa, missä kerrottiin siitä, miten Islanninmatkailuteollisuus selvisi tuhkapilvikriisistä. Esityksen nimi oli Never Waste a Good Crisis. Se oli todella vakuuttava näyttö siitä mitä yhteistyöllä voi saada aikaan.
    t.kaija

    VastaaPoista